Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

dinsdag 24 september 2013

Save the boy!

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Niet alleen op de weg, maar zeker ook thuis. Reden genoeg voor het Britse St John Ambulance om consumenten hard met de neus op de feiten te drukken. Want uit resultaten bleek dat meer dan de helft van alle ouders niet weet wat ze moeten online casino doen als hun kind een ongeluk krijgt en in een levensbedreigende situatie komt. Zoals dit jongetje hier, dat bij het spelen uit een boom valt.

De nieuwe campagne roept op om zelf op de hoogte te zijn van eerste hulp bij ongelukken. Hij komt daarom niet alleen met een ijzersterke film die de haren op je arm recht overeind zet, maar ook met een strakke website die je stap voor stap helpt om het jongetje te redden. So go on, save the boy!


Een reactie op “Save the boy!”

  1. Mooi werk, ze hebben ook nog een andere commercial:
    zelfde topic, met dezelfde neus op de feiten gedrukt worden.

    https://www.youtube.com/watch?v=sC7zfgCXQFs

    word er snel meer gepost?!

Roept u maar