Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

maandag 10 oktober 2011

Leven volgens Levi’s

Laatst kwam ik de nieuwe, wereldwijde commercial van Levi’s tegen: “Go forth.” En, eerlijk is eerlijk, ik was meteen verkocht. Mooie film, goede muziek en een sterke voice-over. Filmmaker Ralf Schmerberg neemt je mee op een emotionele reis in het leven van jonge mensen en laat het leven zien zoals het zou moeten zijn volgens Levi’s.

De Go Forth-campagne draait om de kracht van mensen om de wereld te veranderen. Te zijn wie je bent. Het verschil te maken en je leven te leven zoals jij wilt. Daarnaast motiveert Levi’s de consument om samen een vuist te maken en iets te doen voor een betere wereld. Zelf blijven ze ook zeker niet achter, want Levi’s draagt haar steentje bij door verschillende goede initiatieven te steunen. Op de website vind je alles over de ins en outs van de campagne.

Als je het mij vraagt dus niet alleen een mooie film, maar een mooie campagne die het leven volgens Levi’s perfect neerzet.


Roept u maar