Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

maandag 26 september 2011

Het hoogtepunt van Otrivin

Saatchi & Saatchi in Zwitserland viel al een paar keer in de prijzen met hun werk voor Otrivin. Voor de commercials met de boodschap “You look dumber with your mouth open” wonnen ze dit jaar een Lion in Cannes. Een gouden wel te verstaan. En terecht, want de commercials zijn verfrissend en ontzettend leuk geacteerd.

Voor de Otrivin-commercial met de overload aan tissues uit 2010 ontving Saatchi & Saatchi Zwitserland ook al een Lion, en een Euro Effie.

De commercial uit 2010 kreeg slechts een Bronze Lion. De Gouden casino online Leeuw denkt dat dit te maken heeft met de obscene scène op 0:05 van het filmpje. Daar is duidelijk te zien dat de man op zijn werk aan het masturberen is achter zijn afgedraaide computerscherm omringd met duizenden tissues. Iets wat ze in de Engelse variant slim omzeild hebben, want daarbij is de scène (0:13) vakkundig gefreezed.


Roept u maar