Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

vrijdag 3 september 2010

Doe het lekker zelf

De V&D heeft een schoolcampus, De Bijenkorf een Back To School-afdeling en de Hema een spiekpen. De scholen zijn weer begonnen en op de valreep komt Tipp-Ex met een virale campagne.

Door de titel van een Youtube-filmpje te Tipp-Exen en herschrijven, bepalen kijkers zelf het verloop van het verhaal in het filmpje. Het Roze Olifantje is uiteraard liever lui dan moe en sluit zich volledig aan bij het uitgangspunt van de campagne. Bepaal hieronder dus zelf wat jij van deze campagne vindt via onderstaand invulverhaal.

Reclamebureau Buzzman uit Frankrijk ontwikkelde voor Tipp-Ex een … (1) virale campagne die niet alleen … (2) is, maar ook nog eens erg … (3). De jager die dolt met de beer is … (4) gecast en verdient echt een … (5). Ik denk dat deze campagne in Cannes … (6) in de prijzen gaat vallen.


3 reacties op “Doe het lekker zelf”

  1. Er zit een kleine paarse krokodil onder het gras. In 2004 introduceerde Burger King de Subservient Chicken website, waar een kip commando’s opvolgde die de bezoeker van de site kon geven. Zes jaar geleden al weer, maar nog niet vergeten.

    http://www.bk.com/en/us/campaigns/subservient-chicken.html

  2. Helemaal gelijk Aart,
    zelfs de geschiedenis herschrijft zich.

  3. Mijn invulling van het verhaal.

    1: briljante, 2: grappig, 3: slim, 4: slecht, 5: razzie, 6: zeker

Roept u maar