Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

vrijdag 12 maart 2010

Krishnamurthy Iyyappan neemt het niet zo nauw

T-Mobile

Waar de Indiase Art Director Krishnamurthy Iyyappan – nee, er is niets mis met mijn toetsenbord – met zijn gedachten zat tijdens het ontwerpen van deze advertentie, voor een vaginavernauwende gel van Hymen, is mij een raadsel.

De vormgeving lijkt, zoals de advertentie rechts al stelt, verdacht veel op de uitingen van T-Mobile. Iedereen weet nog dat bedrijven in 2007 door T-Mobile werden gesommeerd om de kleur magenta niet meer te gebruiken. Uiteraard een absurde actie van het Deutsche Telekom-concern.

Ik ben van mening dat T-Mobile sterker in zijn schoenen staat wanneer Hymen door deze replica-advertenties in een rechtszaak verwikkeld raakt met de roze telecomgigant.


Een reactie op “Krishnamurthy Iyyappan neemt het niet zo nauw”

  1. Reclame voor krimpende kut gel? Het moet niet gekker worden!

Roept u maar