Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

vrijdag 18 december 2009

Short copy

Short1

Voor het zevende Short Film Festival in Balchik ontwikkelde reclamebureau New Moment New Ideas Y&R uit Bulgarije 3 printuitingen. De boodschap is duidelijk.

Het enige waar De Witte Geit bij het zien van de ads aan twijfelt, is het statement onderin: “Good is Short.” Het had zo een uitspraak van Yoda kunnen zijn. Bij Het Roze Olifantje ontstond meteen een discussie. Had er niet gewoon ‘Short is Good’ moeten staan. Of heeft copywriter Emil Zakhariev hier toch de juiste keuze gemaakt? Wat denken jullie?

Short2

Short3


2 reacties op “Short copy”

  1. Sterke visuals. ‘Good is Short’ is beter. Juiste keuze. De focus ligt anders. Met deze keuze wordt duidelijk gemaakt dat al het goede niet lang duurt. Andersom zou alleen al het korte goed zijn.

  2. [...] via hetrozeolifantje.nl [...]

Roept u maar