Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

maandag 21 december 2009

Alle glans verloren

FloorCeiling

Creativiteit om de creativiteit. Schijt aan de doelgroep en schijt aan enige vorm van communicatie met die mensen. Dit idee gaat mee voor de prijzen. Dat moeten de creatieven van deze advertentie gedacht hebben. Hoop ik tenminste. Want als ze serieus van mening waren dat iemand deze visuele breinbrekers gaat snappen, adviseer ik hun nu te stoppen met een carrière in de reclame.

KiwiKwixWax

Tot zover ongenuanceerde uitspraken over de mannen van McCann-Erickson in Thailand. Dan schakelen we nu over naar Spanje, alwaar de mannen van DraftFCB zich vergrijpen aan dezelfde non-communicatie. Deze keer niet voor Kiwi Kwix Wax (dekatkrabtdekrullenvandetrap) maar voor Pronto. Zelfde vloerpoetsmiddel, ander merk, zelfde effect. En dus ook zelfde advertentie.

Pronto


4 reacties op “Alle glans verloren”

  1. Snap er geen fuck van. Ook niet van de post.

  2. Misschien dat deze linkjes naar Ads of the World de post en de advertenties kunnen verduidelijken:

    http://adsoftheworld.com/media/print/kiwi_kwix_wax_ceiling

    http://adsoftheworld.com/media/print/pronto_shining_floor_2

  3. Pronto voor de vloer? Basta!

  4. Is het niet gewoon de weerspiegeling van de vloer dan? Zo moeilijk is ‘t niet hoor.

Roept u maar