Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

donderdag 9 april 2009

Branding inside-out

proctoflowers-412x617

Het gedachtegoed dat Rik Riezenbos van Eurib verkondigd, wordt bij sommige campagnes wel heel letterlijk genomen. Vast bij iedereen bekend, de campagne waarin bij vrouwen vanuit het standpunt van de vagina wordt gefilmd. Een campagne voor Lactacyd, een hygiĆ«nisch verzorgingsmiddel voor – je snapt het al – de vagina. De Witte Geit vond vandaag deze campagne, een die reclame maakt voor een aambeienzalf. Qua gedachte vergelijkbaar met de Lactacyd-campagne, ook vanuit het perspectief bekeken waar het lijdend voorwerp zich bevindt. Alleen in dit geval zit de camera een beetje dieper. Zou deze campagne ook tot zoveel rumoer leiden?

proctoglacier-412x617


Een reactie op “Branding inside-out”

  1. Als je het even niet meer ziet zitten is er dankzij procto glyvenol weer licht aan het eind van de tunnel ;-)

Roept u maar