Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

maandag 23 maart 2009

Nieuwe outdoor reclame in New York

snickersvoorzijde

Ze hebben weer iets uitgevonden aan de andere kant van de oceaan. Als gevolg van de economische crisis komen steeds meer winkelpanden op Manhattan leeg te staan. Slimme mediamensen gebruiken deze panden als (veelal illegale) billboards. Zie het voorbeeld van Snickers. Niet dat de eigenaren van de panden er tegen zijn. Nee hoor, op deze manier verdienen ze tenminste nog iets. Maar The NYC Department of Buildings houdt deze ontwikkeling nauwlettend in de gaten. Het zou oneigenlijk gebruik van gebouwen kunnen zijn. Vooralsnog ziet Het Roze Olifantje het als een kans op meer reclame. Dat moet ook in Amsterdam kunnen.

snickerszijaanzicht_edited-1


Een reactie op “Nieuwe outdoor reclame in New York”

  1. Het gebruik van deze reclameruimte is slim. Maar de zinnen die Snickers in dit voorbeeld gebruikt zijn wel erg kazig.

Roept u maar