Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

vrijdag 13 maart 2009

And the winner is…

…Miles Calcraft Briginshaw Duffy. (What ‘s in a name?) Met een pracht van een commercial voor Hovis-brood. Het vertelt het verhaal van een jongen die brood haalt. Met zijn brood, gaat de jongen op weg naar huis. Hij rent door steegjes en straten, waarbij hij langzaam maar zeker steeds verder in de tijd reist. De jongen wordt niet ouder (het brood ook niet), maar de wereld om hem heen wordt steeds meer nu. Claim van Hovis: “As good today, as it’s always been.” Enjoy. Ik vind het een erg mooi filmpje. Oh ja, de prijs is voor de British Television Advertising Awards…


3 reacties op “And the winner is…”

  1. Ik hoop dat ze genoeg conserveermiddel gebruiken.

  2. Daarom blijft dat jongetje ook zo lang goed.

  3. Erg mooie film, helemaal waar. Maar ik denk dat de commercial niet klopt. Want hoewel mensen zeggen dat het vroeger allemaal beter was, is dat niet waar. Zelfs niet even goed. Zeker niet als het om voedingsmiddelen gaat. En dan hoef je dus niet te claimen dat je producten van nu nog even goed zijn als ‘vroeger’. Het brood van vandaag smaakt ongetwijfeld (veel) beter dan aan het begin van vorige eeuw of tijdens de Tweede Wereldoorlog. Maar ja, het blijft een mooie film.

Roept u maar