Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

dinsdag 8 mei 2012

Schreeuwlelijk met zelfkennis

Agressief woordgebruik, draaiende 3D-letters en een schreeuwende voice-over die alle woorden intoneert alsof ie moet poepen. De commercials van Media Markt zijn al jaren een bron van irritatie voor vele televisiekijkers. En als diezelfde kijkers dachten dat de bovengrens qua irritatieniveau bereikt was, dan is er nu slecht nieuws voor ze.

Want met de commercial voor het koperen jubileum van de winkelketen is er op dit moment een bruin briljantje op de buis. In de commercial zien we de nietsvermoedende televisiekijker zichzelf namelijk het leplazerus schrikken door de schreeuwende voice-over van Media Markt. Die overigens nog steeds niet naar het toilet geweest is. Irritatiegrenzen worden verlegd en het kan Media Markt niks schelen. Sterker nog, ze weten het donders goed en maken er brutaalweg gewoon een commercial over. Reden genoeg voor De Bruine Beer om even uit zijn hol te kruipen.


4 reacties op “Schreeuwlelijk met zelfkennis”

  1. Mediamarkt, ik ben toch niet doof?

  2. @frank: nog niet, maar als het aan Media Markt binnenkort wél.

  3. Je schreeuwt al jaren dat je de goedkoopste bent. Maar is dat wel zo? Dus geef je de TV-kijker geen tijd om na te denken en met een rollercoaster aan beelden parkeer je ze zo snel mogelijk bij je pay-off: Ik ben toch niet gek! Nee, we zijn niet gek en schrikken dan ook niet meer want we zitten met de kop in de smart-phone. Daaag Media Markt.

  4. Pefecrt shot! Thanks for your post!

Roept u maar