Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

donderdag 2 februari 2012

Best gift ever?

De Superbowl zit er weer aan te komen. Zondag 5 februari is niet alleen een sportief hoogtepunt, maar ook op advertising-gebied wordt er nogal gepiekt tijdens de Superbowl. Grote adverteerders willen er koste wat het kost bij zijn. En dat laatste mag je best letterlijk zien. De uitzendkosten van een spotje tijdens dit event kunnen zomaar oplopen tot 3 miljoen dollar.

In de weken voorafgaand aan de finale wordt er al een hype gecreëerd rondom die Live casino spelen onlinelen gokken gaat als volgt in zijn werk. commercials. Vaak worden ze online al vrijgegeven voordat ze op televisie te zien zijn geweest. Zo ook de commercial voor de Chevrolet Camaro. En daarom weten we dus nu al dat er minimaal één Paarse Krokodil te zien is op 5 februari. Kijk maar eens naar de film van autoverhuurbedrijf Thrifty van een paar jaar geleden.


4 reacties op “Best gift ever?”

  1. Gejat vind ik een beetje overdreven..

  2. anouk heeft gelijk

  3. 2 verschillende ideeën als je het mij vraagt.

  4. Ik geloof niet dat eerdere reageerders veel advertising inzicht hebben. De concepten van beide commercials zijn identiek: iemand blij maken > misverstand > aankomende teleurstelling

Roept u maar