Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

donderdag 15 december 2011

Het rijke concept van Telfort

Telfort is al een tijdje een nieuwe weg ingeslagen. De Witte Geit heeft er eerder al eens zijn bedenkingen over gehad. Wat in het begin nog een inhaker op een actueel thema leek, blijkt nu een campagne uitgewerkt in verschillende middelen.

Na de eerste twee commercials heeft Telfort het concept verrijkt met een briljante inhaker op de Miljonair fair: de Ex-Miljonair Fair. Want, zoals Hans van de Berg ook zegt, hij is niet de enige die last heeft van de crisis. De miljonairs op de beurs werden verrast met seminars zoals ‘van kaviaar naar kant-en-klaar’, ‘van een X5 naar lijn 5′ en een workshop banden plakken. Om het geheel aan te kondigen is er een advertentie en een preroll-commercial ingezet.

Hoewel het een beetje voelt als de actie van Zeeman op de fashionweek – goeie stunt, maar niet tussen je doelgroep – is het wel een goed uitgewerkte actie, helemaal passend bij het concept.


Roept u maar