Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

donderdag 26 mei 2011

Morgen wordt alles duidelijk

Nederland hangt weer vol met een rondje abri’s en mupi’s zonder afzender. Overduidelijk voer voor De Witte Geit dus. Op de hagelwitte posters staat niets anders dan het woord ‘morgen’. Het raden naar de afzender kan beginnen.

De Witte Geit heeft wel een suggestie voor de afzender: KWF Kankerbestrijding. Onlangs gestart met de nieuwe campagne ‘Iedereen verdient een morgen’. In de commercial staat, wellicht niet geheel toevallig, het woord ‘morgen’ centraal.

Helemaal waterdicht is de suggestie niet. Het font dat KWF gebruikt, komt namelijk niet overeen met het font op de mysterieuze witte posters. Maar misschien hebben onze trouwe lezers en lezeressen nog suggesties om de mysterieuze adverteerder te ontmaskeren? ’Morgen’ zullen we zien of het een Paarse Krokodil, Gouden Leeuw of Bruine Beer wordt.


5 reacties op “Morgen wordt alles duidelijk”

  1. Gisteren hing hij al in Utrecht. KWF gebruikt trouwens een andere typografie, zal ‘m niet zijn.

  2. Als deze abri’s niet van het KWF zijn. Dan komt deze campagne wel heel erg overeen met de KWF tv-commercials.

    Dan vrees ik nu al dat het een paarse krok wordt…

  3. Wie het ook is, ik vind hem sterk! Zal leuk zijn als er overmorgen ‘GISTEREN’ komt te hangen en het voor altijd een mysterie zal blijven.

    In iedergeval is hij niet van MAANDAG, want dat is het morgen bij mij weten niet.

  4. Morgen is vandaag? http://www.postnl.com/nl/

  5. [...] mysterie is ontrafeld. De Witte Geit zat ernaast, het was geen tease-campagne van KWF Kankerbestrijding, [...]

Roept u maar