Het Roze Olifantje – Ik denk er niet aan

vrijdag 12 maart 2010

De beste concepten verzin je op het toilet

Reclamebureau Etcetera zet een briljante commercial neer voor het online warenhuis Bol.com. De spot is tot in de kleinste details uitgewerkt. Let bijvoorbeeld op het schrale cadeaupapier, de laffe traktatie, bestaande uit mandarijnen met vlagjes en de piramide op het nachtkastje.

Ook de cast is goed gecast en niet te vergeten de wc-rol, die een belangrijke rol speelt op de website mummiepak.nl, waar je online je eigen mummiepakcadeau kunt maken.

Dat het cadeau in de praktijk niet werkt, laat onderstaand filmpje duidelijk zien. Maar dat mag de pret niet drukken. De commercial is en blijft gewoon goed, slim, leuk, grappig, etcetera etcetera.


3 reacties op “De beste concepten verzin je op het toilet”

  1. Meesterlijk

  2. Ik vraag me af of de site mummiepak.nl ook komt van etcetera.. Of zou er een hele slimme man/vrouw geweest zijn die meteen die site heeft geclaimd en vervolgens Bol.com heeft laten betalen voor banners…
    Desalniettemin, fantastiche reclame en ook een goede follow-up

  3. Natuurlijk komt die site van Etcetera. Check https://www.sidn.nl/nc/over-nl/is-de-naam-nog-vrij/?domain=mummiepak (even het vakje “uitgebreid zoeken” aanvinken)

Roept u maar